ANUNT SECRETAR
Postată de admin la 24 decembrie 2024, 15:45:53

 

ANUNȚ

 

       Colegiul Tehnic  „General Gheorghe Magheru” Târgu Jiu, strada Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, Târgu Jiu, jud. Gorj,  în conformitate cu Hotărârea nr. 1.336/ 8.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și art. 30 din Legea 53/2003 – Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, OUG 80/2022, organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant - SECRETAR ȘCOALĂ(S).


           Rezultate selecția dosarelor de către membrii Comisiei de organizare și desfășurare a concursului

           Rezultat proba scrisă

           Rezultat interviu


Ştirea extinsă

 

 

ANUNȚ

 

      Colegiul Tehnic  „General Gheorghe Magheru” Târgu Jiu, strada Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, Târgu Jiu, jud. Gorj,  în conformitate cu Hotărârea nr. 1.336/ 8.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și art. 30 din Legea 53/2003 – Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, OUG 80/2022, organizează concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: SECRETAR ȘCOALĂ(S)

NUMĂRUL POSTURILOR: 0,5 normă

NIVELUL POSTULUI: FUNCȚIE DE EXECUȚIE

COMPARTIMENT STRUCTURĂ: SECRETARIAT

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore/zi, 20 ore/săptămână

PERIOADA: NEDETERMINATĂ: DETERMINATĂ

 

I. COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

DOSARUL DE CONCURS VA CONȚINE URMĂTOARELE DOCUMENTE : (cf. art.35, HG nr.1336/2022, cu modificările ulterioare):

(1)Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2 la Ordonanța nr.1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituție publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată (modelul adeverinței este prevăzut în anexa nr.3 din H.G. nr.1336/2022), sau alte documente care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, după caz;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile, ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

 i) Curriculum vitae, model comun european ;

Dosarul candidaului va conține Opisul dosarului în care sunt consemnate documentele, cu precizarea paginilor aferente, certificate prin semnătură de către candidat,

            Dosarele vor fi depuse la sediul instituției de învățământ, LICEUL TEHNOLOGIC NR. 2, TG-JIU, str. VICTORIEI, nr. 132-138, jud. Gorj, Tel/Fax 0253/228006, compartimentul secretariat. Documentele vor fi îndosariate în ordinea menționată mai sus într-un dosar cu șină.

 

II. CONDIȚII GENERALE DE OCUPARE A POSTULUI

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

III. CONDIȚII SPECIFICE  DE OCUPARE A POSTULUI

- studii superioare în domeniul economic

- certificat de absolvire  a unui curs de operator calculator;

- disponibilitate pentru program prelungit în situaţii speciale, pentru efectuarea de sarcini suplimentare față de cele prevăzute în fișa postului.

- abilități de relaționare – comunicare cu întreg personalul;

 

PRINCIPALELE ATRIBUȚII PREVĂZUTE ÎN FIȘA DE POST

 

V. TEMATICĂ ȘI BIBLIOGRAFIE

-Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihnă pentru personalul didactic emise în aplicarea prevederilor Legii 1/2011 -Legea Educației Naționale aprobate prin Ordinul 5559/07.10.2011;

 

TEMATICA

Intocmirea şi gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR 

 

Notă: Bibliografia prezentată este orientativă, fiind acceptată orice altă sursă de specialitate care se referă la tematica de concurs. Pentru toate actele normative menționate în bibliografie se vor avea în vedere completările și modificările la zi.

 

VI. CALENDARUL CONCURSULUI

Concursul constă în două probe:

- probă scrisă

- probă interviu

 

Concursul se va organiza la sediul Colegiului Tehnic „General Gheorghe Magheru” Tg-Jiu, str.Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, conform calendarului următor: 

30-31.12.2024, 08-10.01.2025, în intervalul orar 10,00-12,00 – depunerea dosarelor

CALENDAR, PROBE DE CONCURS:

NR. CRT.

ACTIVITATEA

DATA

INTERVAL ORAR

1

Postare anunț pe portalul posturi.gov, avizier și pe site-ul liceului

24.12.2024

 

2

Depunerea dosarelor, de către candidați, la secretariat

30-31.12.2024

08-10.01.2025

10,00-12,00

3

Selecția dosarelor de către membrii Comisiei de organizare și desfășurare a concursului

13.01.2025

13.00

4

Afișarea rezultatelor selecției dosarelor - Afișarea cu cod de anonimizare a candidaților care îndeplinesc condițiile generale și specifice de înscriere la concurs

13.01.2025

15.00

5

Depunerea contestațiilor

13.01.2025

15.00-16.00

6

Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor

14.01.2025

12.00

7

Susținere probă scrisă

15.01.2025

09.00

8

Afișare rezultate probă scrisă

17.01.2025

13.00

9

Depunerea contestațiilor la proba scrisă

17.01.2025

14.00-16.00

10

Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor la proba scrisă

20.01.2025

12.00

11

Susținerea probei interviu

21.01.2025

09.00

12

Afișare rezultate probă interviu

21.01.2025

13.00

13

Depunerea contestațiilor la proba scrisă

21.01.2025

14.00-15,00

14

Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor la proba interviu

22.01.2025

12.00

15

Afișarea rezultatelor finale

24.01.2025

16.00

 

NOTA:

Conform HG 1336/2022 sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie.

Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie.

 

DIRECTOR,

Ing.Buzera Marius